31.5.12

au revoir!

Tänään oli viimenen koulupäivä tältä lukuvuodelta ja mulla on ollu tunteet vähän pinnassa. Tuntuu ihan oudolta ajatella et seuraavan kerran kun kävelen opiskelumielessä tonne niin oon 15 kuukautta vanhempi. 15 kuukautta on niin pitkä aika etten oikeestaan edes sisäistä kuinka pitkä aika se on. Ja kuinka paljon asiat mahtaa muuttua sinä aikana! Apua en halua edes ajatella.

Mulla oli viimeisen koulupäivän "kunniaksi" kahdenkeskinen rupattelutuokio mun ryhmänohjaajan kanssa ja aloin pillittämään siellä. Arvatkaa hävettääkö? :--D Mut ryhmänohjaaja vaan kehu kun oon ollu niin ahkera kurssien kanssa ja oli pahoillaan kun hän alkuvuodesta epäili saanko kaikki kurssit suoritettua. (Mullahan on siis tavoitteena käydä lukio mahdollisimman lyhyessä ajassa loppuun ja nyt ekan vuoden jälkeen mulla on 36 kurssia kasassa. Näyttää ihan hyvältä, mutta vähän pelottaa mitkä on opiskelufiilikset vaihtovuoden jälkeen....)

Lauantaina käyn syömässä pyörähtämässä ystäväni Saran ylioppilasjuhlissa ja sit lähdetään äitin, isin ja veikan kanssa iltakoneella Ranskaan. Näillä näkymin paluu Suomeen on vasta heinäkuussa, mutta me ei olla varattu vielä mitään paluulippuja. Joka tapauksessa blogin puolella on varmaan aika hiljasta sillä aikaa (ihan niinkun täällä muuten oliskin elämää 24/7) ellei jotain mullistavaa tapahdu. Oon kyllä menettäny jo uskoni siihen että saisin koskaan hostperhettä tai mitään osavaltio- tai lähtötietoja.........

Ja ainiin, lähetin mun Rimowanini koelennolle kun sisko lähti Australiaan! Rimpsa on kuulemma ihan unelma, "paras matkalaukku mitä oon perässäni vetäny".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti