18.4.13

ugly baby judges you

Sillon joskus kun mää luin muiden vaihtariblogeja niin mietin että mää en kyllä koskaan jätä blogia ja lukijoitani huomioimatta.... Vaan kuinkas sitten kävikään? Reissupostaus jääny puoleen väliin, kommentteja vastaamatta.... Mutta oon kyllä sitä mieltä ettei kotisuomessa oikeein tajua sitä kuinka täällä aika on rajallista ja kun päivän painaa koulussa ja harrastuksissa ja ehkä jossain koulun tapahtumissa (joita on varsinkin nyt keväällä PALJON) ja tän jälkeen tekee läksyt, niin ei siinä jää kauheesti ylimäärästä aikaa. Nyt sain riipastua hetken teille kun muut seniorit on jossain infossa ja mua oikeen kiellettiin menemästä sinne. :D

Kuten tosiaan sanottu, oon nyt jo kröhöm kröhöm hetki sitten palannut tuolta taannoiselta roadtripiltä. Loppumatka matka meni reittiä Illinois-Indiana-Ohio-Kentucky-Tennessee, jossa pysähdyttiin viettämään pääsiäistä. Sain pääsiäispupulta pastillisävyisiä M&M's-karkkeja ja lahjakortin Victoria's Secretiin. Sitten pääsiäismaanantaina matka jatkui Tennesseestä Georgiaan ja sitten kotiin Floridaan. Sara ja Jeremy tuli meidän kyydissä Tennesseestä Floridaan, koska Sara ei voi enää raskautensa takia lentää. Pelkäsin koko matkan että se alkaa synnyttämään ja mää joudun toimimaan kätilönä. :D Onneks päästiin kaikki viis (juniori mukaan luettuna) onnellisesti ja yhtenä kappaleena kotiin. Ja oli kyllä ihana palata kahden viikon, neljäntoista osavaltion ja yli 5000 ajokilometrin jälkeen kotiin. Jos otetaan vielä ne lennot Arizonan kautta Seattleen niin matkustin parin viikon aikana yli melkein 12000 kilometriä, aika hurjaa.. Pitääkin päivittää toi alareunan kartta, saan sinne niin monta uutta osavaltioo!

Koulussa eletään kiireisiä aikoja, kokeita ja läksyjä tulee nyt keväällä paljon enenmmän kun syksyllä. Ja graduation sen kuin lähenee, jos oon laskuissa pysynyt niin enään 40 päivää!! Ja Graduationia ennen on tietysti PROM. Oon menossa Luken kaa mut odotan et se keksis kysyä mua sinne sen kanssa jotenkin söpösti eikä vaan olettaa et me mennään sinne yhdessä. Oonko vähän vaativa tyttöystävä? :D No mut täällä pojat käyttää mielikuvitusta siihen et miten ne kysyy tyttöjä kanssaan promiin. Promista puheenollen, mulla on yks mekko varauksessa mut en oo vielä ihan varma otanko sen... mitä ootte mieltä et otanko tän vai etinkö vielä parempaa? Tää on mun mielestä ihan kiva mut toi väri vähän arveluttaa. Siis mulla on tarkoituksena raaha tuo sitten mukanani Suomeen ja tanssia siinä vanhat, joten vähän mietityttää että näyttääkö toi yhtä kivalta semmosen suomisävyisen kalpean ihon kanssa? Vaikko toisaalta kun mää en sit enään tarvi erillistä mekkoo vanhojen tansseihin niin isihän vois niillä "menetetyillä" mekkorahoilla sponssata mut hiihtolomalla johonkin etelän lämpöön?


Mitäs muuta tälle puolelle maailmaa nyt kuuluisi... Sää on kuuma, parina päivänä lähempänä +35. Tuunpahan ainakin ruskeena Suomeen! Oon muuten saanut alustavaksi lähtöpäiväksi 30.6, eli vielä kaks ja puol kuukautta jäljellä. Pakko muuten brassailla et spring break-viikolla Floridassa oli ihan kauheet kelit, jotain parikyt astetta lämmintä ja pilvistä ja sateista. Heti kun mää lähdin niin koko Florida masentui. :D Mut oikeesti täällä on pari kertaa ollut huonoa säätä sinä aikana kun mää oon täällä asunut ja ne ei todellakaan oo osunu samalle viikolle (eikä välttämättä edes samalle kuukaudelle), joten hassua et koko viikon kun olin poissa oli noin kurja keli.

Huomenna mennään kattomaan koulun drama clubin esitystä nimeltä Guys and Dolls. Mää en tiiä yhtää et mistä se kertoo, mutta kuulemma jotain gangsterimeininkiä on luvassa. Perjantaina mennään varmaan kattomaan meidän koulun Baseball-matsia. Me käytiin meidän poikavaltaisen porukkamme kanssa kattomassa tyttöjen Lacrossea tosi usein, mut meidän koulun joukkueen lacrosse teamin kausi päättyi jo viime viikolla joten se huvi loppui lyhyeen. Baseball on meille vaan lacrossen korvike. :D Lauantaina me juhlitaan Rudyn synttäreitä, joten siinä vierähtää sit lauantai ja varmaan niiden viettäminen venyy sunnuntain puolelle... Toinen jolla on kohta synttärit on mun iso pikkusiskoni Irene! Ollaan Aaronin kanssa suunniteltu että viedään se katsomaan uusin Ironman-leffa teatteriin kunhan se tulis tälläkin mantereella ensi-iltaan. Oman ongelmanhan siihen tuo Irenen ikä, se täyttää vasta viis... :D Kai me jotenkin saadaan se salakuljetettua sinne saliin, tai sitten pitää mennä drive in-teatteriin. Haluaisin myös jotenkin saada Robert Downey Jr:n Irenen juhliin, mutta se on varmaan vähän vaikeempi juttu.

Mitähän kertoisin vielä? Innostuin sillon siellä roadtripillä niistä kansallispuistoista ja oon yrittänyt saada Julietia ja poikia mun kanssa johonkin patikoimaan. Etelä-Floridasta löytyis Evergladesin kansallispuisto, mutta tässä lähempänäkin löytyis varmaan ihan kivaa metsämaastoa. Niin ja ollaanhan me kesäkuun alussa lähdössä koko perheen kanssa Miamiin. Mennään kattoon Espanjan ja Haitin välistä jalkapallopeliä, oon ihan innoissani jo! :D Mulla on oikeesti tän vuoden aikana jalkapallo tullu niin rakkaaks lajiks, joten on tosi siistiä päästä näkemään hallitseva MM- ja EM-joukkue. Ja eihän mua haittaa että siellä kentällä kirmaa tämän näköisiä miehiä:


Vaihtarivuoden jälkeen pääsen sit hyvin syyskuussa tsekkaamaan Espanjan tatsin uudestaan kun veikka osti itselleen ja mulle liput Suomi-Espanja matsiin syyskuulle. Paras veikka♥ Nyt meen vastaamaan teidän kommentteihinne, toivottavasti ette oo vihasia kun on kestänyt näin kauan.

PS. Otsikko on frendeistä, aina kun joku sanoo sanan judge niin mulle tulee vaan toi mieleen! :D Oli pakko laittaa

3 kommenttia:

  1. Hei, sun postaus väli on ihana! (: Tai joskus tuntuu, että postaisit vuoden välein, mutta kun huomaa, että "eilenhän mä sen postausken vasta luin" nii asia on eri! ♥ Toi mekko on aivan ihana ja näyttää varmaan ihan hyvältä Suomikalpeenakin. Rakastan sun postauksia ja blogia muutenkin.

    PS. Postaa just sillon, kun sun tekee mieli ja vastaa kommentteihin kun ehdit! (: Kaikilla on joskus kiire eikä aina ehi kaikkea tehä. Tsemppiä sulle ja voimia loppu vuoteen!

    VastaaPoista
  2. Moikka! Löysin just tän sun blogin ja jään seurailemaan! Vaikuttaa tosi mukavalta:D Kirjotat tosi kivasti!
    ps. käy kurkkaamassa:D
    http://myundiscoveredworlds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/5/13 15:33

    Sulla on tosi kiva blogi!(: Minkä järjestön kautta sä muuten lähit sinne?

    VastaaPoista