27.10.12

kuvapläjäys


Oon kuvannut teille tähän muutamat ostokset joita oon tehnyt täällä. Ihan kaikkia en kuvannut, koska jotkut vaatteet on pesussa ja osa vaatteista näytti kuvissa muodottomilta säkeiltä. :D Niin ja viime postauksen kommenteista päättelin että siellä ruuduntakana mun menemisiä seuraa joko joku 13-vee hormoonihirviö, 50-vee hirviö tai molemmat, joten jätin kaikki bikinit ja alusvaatteet kuvaamatta. Sori pojat. ;) Niin ja muutaman ihan perustopin oon jättänyt kuvaamatta, koska ne on niin basic.

Shoppailu täällä Floridassa on helppoa, koska isoja kaupunkeja on pitkä liuta ja kaikista löytyy aina isoja ostoskeskuksia. Mun lemppariostoskeskuskset löytyy Orlandosta, eli ihan läheltä. The Florida Mall on kiva, koska siellä on Disney Store. :D Mä niin rakastan sitä kauppaa, jos joskus saan omia lapsia niin ostan varmaan koko putiikin tyhjäks.

Mun toinen lemppari on Orlando Premium Outlets, jossa on nimensä mukaisesti kaikkien merkkituotteiden outlettejä samassa rakennuksessa. Sieltä löytyy merkkejä laidasta laitaan, esimerkiks Adidas, Burberry, DKNY, Converse, Guess, Hugo Boss, Juicy Coutre, Prada, Lacoste... Näiden lisäks siellä on vielä tavallisempien kauppojen (esim. Charlotte Russen) outletteja. Mää oon ostanut tuolta mm. kaks Lacosten pikeepaitaa itelleni tennispaidoiksi ja ne maksoi yhteensä joku 25 dollaria (eli n. 20 euroa), mikä on naurettavan halpa Suomen hintoihin verrattuna. Adidakselta oon ostanut urheilurintsikoita 10 dollarilla (n. 8 eurolla) ja urheilukassin 15 dollarilla (n. 13 eurolla). Paras löytöni on kuitenkin Tommy Hilfigerin farkut, josta maksoin 18 dollaria (n. 14 euroa). Ne on mulle lahkeista vähän liian pitkät, mutta ne voi kääntää ta lyhentää halutessaan. Ja vaikka lyhentämisestä tulis ekstrakuluja, niin farkkujen hinta on silti älyttömän halpa. Mää tuun hamstraamaan tuolta varmaan ihan sikana vielä tavaraa.

Papaya
Aeropostale

                                                                                         Forever 21 (no shit sherlock?!)

Nää on yksiä ekoista vaatteista mitä oon ostanu täällä, vaikka näitä ihan samoja kenkiä sai Suomessakin H&M:ltä :D Mut nää oli alennuksessa!

 
Payless, ostettu homecomingia varten. Pidin näitä kenkiä myös sillä "viimeisellä" illallisella josta puhuin viime postauksessa. 

Charlotte Russe

Victoria's Secret, voitte vaan kuvitella mitä ostin ;)

Charlotte Russe

Tom'sit on Zumiesista, farkut kotisuomesta

                                                                                                      Disney Store

Tosta viimeisestä kuvatusta ostoksesta saadaankin hyvä aasinsilta seuraavaan aiheeseen. :D Disney näkyy ja kuuluu täällä Floridan alueella tosi selkeesti, koska täällä on tosiaan Disneyworld (joka on itsessään vähän niinkun Disneyn kaupunki Orlandon kaupungin sisällä. Siellä on kuulemma niin Disney etten osaa edes kuvitella!) ja sen lisäks ne kaks vesipuistoa jotka oon maininnut. Ja The Florida Mallist löytyy Disneyn oma kauppa, kolme seuraavaa kuvaa on sieltä:




Sit loppuun laitan vielä muutaman hostdadin ottaman kuvan sieltä meidän Typhoon Lagoonin reissulta. Enjoy!

 Stitch yritti tehdä vähän lähempää tuttavuutta....

 Tää on se iso aaltoallas mistä puhuin

 Toiset tanssii susien kanssa, minä ja Irkku uidaan haiden kanssa.

Tämmöstä tällä kertaa. Muutamaan kertaan oonkin saanut jo kommenttia että kuvia pitäisi olla enemmän, ehkä tää postaus lievittää kuvannälkäänne taas hetkeksi? Ja hei, jos teiltä löytyy jotain toiveita postausten suhteen niin nakatkaa kommenttia. :)

PS. Arvatkaa kenellä on tänään treffit?

6 kommenttia:

  1. Minä vuonna sä oikeen olet syntyny? :) oot tosi kaunis

    VastaaPoista
  2. Eikä ihanaa :) onks hyvänkinäköne jätkä? :D

    VastaaPoista
  3. Todella kiva blogi! Kirjoitat hauskasti ja selkeästi, mikä tulee varmasti innoittamaan monia tulevia vaihtareita. Itse löysin tän oikeestaan ihan vahingossa, kun Floridaan olen itsekin näillä näkymin suuntaamassa ensi vuoden puolella. Em. syystä johtuen on sitten tullut tehtyä jos jonkinmoisia googletuksia :) Vaihtariajat ovat osaltani jo ohi, mutta Florida Atlantic University kutsuu työn merkeissä. (Ikää kun on jo huimat 27 vuotta.) Toivotan sulle oikein ihanaa ja muistorikasta vaihtarivuotta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, ihanaa saada positiivista kommenttia "vanhemmaltakin" väeltä. Mää vietän hyvän vaihtovuoden, toivottavasti sun työelämä täällä Floridassa on vähintään yhtä hyvä! :)

      Poista