8.8.12

tj 3

Eilen pidettiin pikaiset skypetreffit mun hostperheen kanssa ja mun mielestä oli jotenkin rauhoittavaa puhua niille ihan livenä eikä vaan sähköpostin välityksellä. Hostperheeseen kuuluu siis vanhemmat ja kolme lasta. Oon niiden eka vaihtari ikinä, vähän arveluttavaa... Mut niin, hosdad eli Dan on urheilutoimittaja ja tekee kai juttuja johonkin sanomalehteen. Aika hauskaa, koska mun oikee isäkin työskentelee urheilun parissa! :D Sit hostmom eli Eliza on jonkin sortin sisustussuunnittelija/sisustusarkkitehti. Lisäks mulla on 18-vuotias hostveli Aaron, 6-vuotias hostsisko Ellen ja 4-vuotias hostsisko Irene. Meen Aaronin kanssa samaan kouluun.

Sit hostmom halus jutella viel mun vanhempien kanssa, oli kuulemma kysellyt että millaset säännöt mulla on kotona ja onko mulla jotain ehdottomia juttuja mitä en saa tehdä ja sellasta. Niin ja oli se kysellyt myös millasesta ruoasta mä tykkään, että osaa valita jotain hyvää lauantaiks.

Eilen mun blogipäivityksen jälkeen tuli selkeyttä myös lähtötietoihin, mää lähdenkin jo ens lauantaina! A-P-U-A. Lennän ensin aamupäivällä Helsingistä Kööpenhaminaan, jossa mun olis tarkoituksena treffata yks norjalainen vaihtarityttö joka on mun kanssa samalla jatkolennolla Köpiksestä Washington DC:hen. Sit mulla jatkuu matka sieltä viel Orlandoon, josta hostit tulee hakemaan mut kotiin Winter Springsiin. Oon lauantaina Orlandossa perillä 19.12 sikäläistä aikaa (eli 3.12 aamuyöllä Suomen aikaa), sit sunnuntaina "vapaata" ja maanantaina alkaa koulu.

Multa jää tän takia myös Soft Landing Camp New Yorkis kokematta, mikä on kyllä harmi. Toisaalta haluan kyl ehdottomasti päästä alottamaan koulun samana päivänä kun muutkin. Mut ehkä vaihtovuoden lopulla tulee jotain Soft Landing Campia vastaavaa tilalle ;) Nyt täytyy kuitenkin rientää! Oon aika hyvin saanut hoidettua kaikki vaihtariasiat jo, mutta tuliaiset on ostamatta ja eurot on vielä dollareina.

Tietääkö muuten kukaan miten mun blogia voi seurata bloggerin kautta? Tätä kysyttiin multa eilen ja mää oon niin onneton bloggaaja etten osannut neuvoa. :D Pistäkää vaikka kommenttiboksiin ratkaisua niin pääsee kaikki halukkaat lukemaan ja seuraamaan, kiitti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti