9.8.12

viimeisen kerran

Tuliaiset on ostettu! Aika peruskauraa kaikki, mutta esittelen nää silti:

1. Muumimukeja. Hostveljelle ajattelin Nipsua, hostsiskoille Myy ja Tiuhti&Viuhti, hostmamalle rakkausmuki, hostdadille mörkö. Hattivattimukin ostin itselleni ja/tai että mukeja olis kuus, niin niitä voi sitten käyttää halutessaan kattauksessakin.

2. Tatu ja Patu-sarjan This is Finland-kirja. Tätä on kehuttu vaihtareiden parissa ihan hirveesti ja täytyy myöntää että itekin tykkäsin tosta selaillessessani sitä. :D Lapsille suunnattu, mutta kyllä se sopii aikuiseenkin makuun.
  

3. Fazerin Angry Birds-namupussit, jokaiselle perheen lapselle oma pussi. Lisäks ostin Fazerin Sinistä pari levyä, samoin Fazerin punaista (kauhee kun jouduin miettimään että kirjotetaanko toi punanen isolla vai ei :D), yhden Fazerin tummasuklaa, päärynä&manteli-levyn. Sit mulla on yks konvehtirasia jonka ajattelin antaa mun aluevalvojalle. Ja salmiakkia ei saa unohtaa! Panttereita pusiillinen ja pienempiä salmiakkirasioita useempaa eri mallia.

4. Nää muumipyyhkeet on äidin hommaamat, oli kuulemma Citymarketissa alennuksessa. :D Punainen Muumimamma-pyyhe hostmamalle ja sininen Muumipappa-pyyhe hostdadil. Hostveljelle Haisuli-pyyhe (eli tuo musta) ja tytöille Niiskuneti (violetti) ja Muumipeikko (vihreä).

Lisäks mulla on pari pussia Jenkkiä ja sit kaikkia erilaisia esitteitä Suomesta, lähinnä Tampereen seudusta ja Helsingistä. Ja äiti keksi eilen että voitais ostaa vielä pari sellasta Iittalan Kivi-tuikkua, koska hostmama varmaan tykkäis niistä. (Mua muuten ärsyttää kun puhun kokoajan hostmamasta, sehän on kai enemmänkin latinalaisessa amerikassa hostäidin kutsumanimi :D Ja hostveli meinaa mun suussa vääntyä kokoajan hostbroks, aika gangstaa.........)


Ja kattokaa mitä sain mun kaverin äidiltä, kaks dollaria matkarahaa! Kiitti Anne :D Ja joo tykkään itekin noista mun yövaatteista.... paidasta päätellen oon ainakin hirmubodari. Kohta voisin pakkailla laukkuja loppuun, koska lähden parin tunnin päästä näkemään kavereita viimeistä kertaa. Vihaan hyvästejä. Huomenna lähdetään Helsinkiin, jossa olis myös kavereita ja sukulaisia hyvästeltävänä. Vihaan hyvästejä. Ja lauantaina pitäis kiiruhtaa kohti lentokenttää ja vaihtovuotta, apua! Tuntuu niin epätodelliselta.

Ens kerralla mää kirjottelen sit varmaan jo Ameriikasta, joten olkaahan kuulolla!

1 kommentti: